lördag 8 maj 2010

Kameraägare :)


I förrgår kom det hem ett erbjudande från MediaMarkt i brevlådan som jag inte kunde motstå. Jag har så länge önskat mig en digital systemkamera, inga märkvärdigheter, bara en kamera som är mer än en vanlig kompaktvariant. Maken hade sett samma sak och tyckte att det var dags att slå till. Äntligen!!!
Jag köpte till ett 300-zoom också och det känns så helt fantastiskt!
Har inte hunnit laborera så mycket än då vädret givetvis är fruktansvärt dåligt nu när jag som allra mest önskar sol. Igår var jag dock ute en sväng i snålblåsten och fotade lite. Foto är frihet på något sätt. Det är verkligen mitt sätt att leva - med en kamera i hand. För var jag än är, i alla olika situationer, så letar jag alltid motiv. Jag har ett behov av att frysa ögonblicken för att ta fram dom vid senare tillfällen. Varför vet jag inte, men det har följt mig genom livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar