måndag 29 augusti 2011

Trött nu

Jag orkar inte nu.. Jag orkar faktiskt inte mer.

Så här har det sett ut senaste tiden:
torsdag - måndag = hemma. trött, gråtfärdig, orkeslös, nedstämd, ledsen.
tisdag - lördag = plötsligt vände det och jag blev klar i huvudet. toppen fick jag på fredagen och lördagen då jag städade huset, fixade med blommorna, bakade och lagade mat. allt kändes kanon.
söndag = kände direkt när jag vaknade att all energi var borta. Satt framför datorn/teven hela dagen. orkade ingenting.
måndag, dvs idag = ännu värre. gråtfärdig.

Ska det vara så här? Är det här ett liv?

Min nya diagnos: stressutlöst panikångest.
Jag tror jag börjar närma mig väggen igen. Och medicinen har ju inte hjälpt ett skit än så länge. Idag har det gått en vecka och det är vad det skulle ta innan den verkade. Man kan ju alltid hoppas att det vänder snart. Jag kan inte jobba i det här skicket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar